flag Судова влада України

Протокол розкриття пропозицій № 7 від 21.03.11

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки України
26.07.2010 №  922 

 


 

ПРОТОКОЛ № 7
розкриття пропозицій конкурсних торгів
(кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій)

 

 

1. Замовник:

1.1. Територіальне управління державної судової адміністрації в місті Севастополі
_____________________________________________________________________________________

1.2.    Місцезнаходження:   Автономна Республіка Крим,   місто Севастополь,   вулиця Балаклавська, будинок 9,  99011
_____________________________________________________________________________________

1.3. Відповідальний за проведення торгів
 Трофимчук Світлана Олександрівна_____________________________________________________
                                               
(прізвище, ім'я, по батькові)

телефон _ (0692) 54-90-74_

телефакс  (0692) 54-90-74__

2. Інформація про предмет закупівлі: приладдя канцелярські паперові 21.23.1 -  
код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97:

 Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних;

Лот 2 –конверти поштові з друком;

Лот 3 – пакети поштові.

3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 21.03.2011,                          № 011449, ВДЗ 34 (480).

4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося             21.04.2011_         10 годин 30 хвилин.
                                         (дата)                                       (час)

 

 

 

Місце розкриття: Автономна Республіка Крим, вул. Балаклавська, 9, м. Севастополь, 99011,                       ІІІ поверх, кабінет 304.

 

5. Перелік пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій), запропонованих учасниками процедури закупівлі: 

 

 


Номер і дата реєстрації замовником пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції) 

Повне найменування для (юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ідентифікаційний код/ ідентифікаційний номер (за наявності), місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс 

Інформація про наявність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів
(запитом щодо цінових пропозицій) 

Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) 

Примітки 

 

Вх. № 946/1

19.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю ”Куверт-Україна”

Код за ЄДРПОУ 30609417,

49027,                                           м. Дніпропетровськ,                вул. Фучика,18,                            тел. (0562) 33-57-49

1) Супровідний лист від 18.04.2011 № 23;

2) запит копії протоколу розкриття (лист від 18.04.2011            № 22);

3) Довіреність (лист від  18.04.2011 вих.             № 24);

4) Копія протоколу № 1 установчих зборів;

5) копія наказу про призначення директора;

6) Довіреність Соболь О.В.;

7) Копія наказу            № 17-ш про переведення на посаду керівника філії;

8) Копія паспорта Соболь О.В.;

9) Технічні та якісні характеристики поштових конвертів;

10) Копія статуту;

11) Копія сертифікату на систему управління якістю;

12) Копія сертифікату відповідності;

13) Загальні відомості про учасника торгів;

14) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

15) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

16) Копія довідки з ЄДРПОУ;

17) Копія звіту про фінансові результати за 2010 рік;

18) Копія балансу на 31.12.2010;

19) Копія звіту про рух грошових коштів 2010 рік;

20) Довідка від 04.04.2011                    № 53012-246 про відсутність заборгованості станом на 04.04.2011;

21) довідка від 11.04.2011 № 507 щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його встановленому порядку банкрутом;

22) оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) № 788 від 11.04.2011, діє до 21.04.2011;

23) Довідка про відсутність судимості від 18.04.2011 вих.              № 20

24) цінова пропозиція.

Лот 2 – конверти поштові з друком

Ціна за одиницю – 0,119 грн. з ПДВ

Загальна кількість 562500 шт.

Сума пропозиції - 66937,50 грн. з ПДВ

 

 

 

Лот  3 – пакети поштові

Загальна кількість 20000 шт.,

Ціна за одиницю            0, 444 грн. з ПДВ

Сума пропозиції - 8880,00 грн. з ПДВ

 

 

Вх. № 964/1

20.04.2011

 

Товариство з обмеженою відповідальністю „СКС Сервіс груп”

Код за ЄДРПОУ 35364299,

Юридична адреса: 04215, м. Київ, вул. Світлиць кого, 24-А,

Фактична адреса: 02660, м. Київ, вул. Алма-Атинська, 2/1,                        тел. (044) 594-30-35

 

1) Копія протоколу № 1 загальних зборів учасників;

2) Копія наказу           № 2 про призначення директора;

3) Витяг статуту;

4) Пропозиція конкурсних торгів конверти;

5) Пропозиція конкурсних торгів пакети поштові;

6) Опис технічних можливостей;

7) Довідка про те, що є українським виробником;

8) Довідка про працівників;

9) Довідка про досвід виконання аналогічних договорів;

10) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010);

11) Довідка про те, що звіт про рух грошових коштів не передбачений;

12) Довідка банку про відкриття рахунків від 29.03.2011 вих.             № С11-0000-115-46-129/5;

13) Довідка про те, що директор не була засуджена;

14) Довідка про відсутність притягнення до відповідальності за корупційні правопорушення;

15) Довідка про відсутність інших підстав для відмови в участі у процедури закупівлі;

16) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011               № 02-22/7311;

17) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з  податків і зборів (обов'язкових платежів) від 15.04.2011                       № 4307/15-207, діє до 25.04.2011;

18) Загальні відомості про учасника;

19) Копія статуту ТОВ”

20) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

21) Копія довідки з ЄДРПОУ;

22) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку;

23) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.04.2007                    № 05.03.02-04/17467 (конверти паперові);

24) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2010                       № 05.03.02-03/51392 (конверті паперові).

Лот 2 – конверти поштові з друком

Загальна кількість 562500 шт.

Ціна за одиницю - 0,21 грн. з ПДВ

Вартість всього118125,00 грн. з ПДВ

 

 

 

Лот 3 – пакети поштові

 Загальна кількість 20000 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ – 0,74 грн.

Вартість всього

14800,00 грн. з ПДВ

 

 

Вх. № 965/1

20.04.2011

Приватне підприємство „Ална-Сервіс”

Код за ЄДРПОУ

32969190,

91055, м. Луганськ, вул. Пушкіна, буд. 3, оф. 203,

1) Копія рішення власника від 01.06.2004;

2) Копія рішення власника від 01.12.2008;

3) Копія паспорта;

4) Копія статуту;

5) Лист, що ТОВ є вітчизняним виробником;

6) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики конвертів;

7) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

8) Копія довідки з ЄДРПОУ;

9) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

10) Копія фінансового звіту(баланс на 01.01.2011);

11) Копія звіту про рух грошових коштів за 2010 рік;

12) Копія довідки про відсутність зобов’язань за кредитами, гарантіями та поруками від 14.04.2011 вих.0965;

13) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011 № 1275 станом на 01.04.2011;

14) Довідка про відсутність судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі від 18.04.2011 вих.          № 32;

15) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з  податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011                       № 5401/10/19, діє до 24.04.2011;

16) Цінова пропозиція.

Лот 3 –пакети поштові

Кількість 20000 шт.

Ціна з ПДВ 0,65 грн.

Сума з ПДВ 13000,00 грн.

 

 

Вх. № 966/1

20.04.2011

Приватне підприємство „Ална-Сервіс”

Код за ЄДРПОУ

32969190,

91055, м. Луганськ, вул. Пушкіна, буд. 3, оф. 203,

1) Копія рішення власника від 01.06.2004;

2) Копія рішення власника від 01.12.2008;

3) Копія паспорта;

4) Копія статуту;

5) Лист, що ТОВ є вітчизняним виробником;

6) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики конвертів;

7) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

8) Копія довідки з ЄДРПОУ;

9) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

10) Копія фінансового звіту(баланс на 01.01.2011);

11) Копія звіту про рух грошових коштів за 2010 рік;

12) Копія довідки про відсутність зобов’язань за кредитами, гарантіями та поруками від 14.04.2011 вих.0965;

13) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011 № 1275 станом на 01.04.2011;

14) Довідка про відсутність судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі від 18.04.2011 вих.          № 32;

15) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з  податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011                       № 5401/10/19, діє до 24.04.2011;

16) Цінова пропозиція.

Лот 2 – конверти поштові з друком

Кількість 562500 шт.

Ціна ПДВ - 0,24 грн.

Сума з ПДВ – 135000,00 грн.

 

 

Вх. № 969/1

21.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю „Дукат УА”

Код за ЄДРПОУ 36844859,

04074, м. Київ, вул. Автозаводська, 2,  тел. (044) 545-64-20,                    95011, м. Сімферополь, вул. Маяковського, 9/3, тел. (0652) 27-56-64

1) Довіреність               № 39 від 20.04.2011  Угольніков В.З.;

2) Довіреність № 40 від 20.04.2011 Александрова Є.О.

3) Довідка, яка містить відомості про підприємство;

4) Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;

5) Копія інформації щодо технічних параметрів паперу;

6) Копія сертифікату якості паперу для офісної техніки;

7) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2010                      № 05.03.02-03/19028;

8) Копія додатку до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2010                      № 05.03.02-03/19028;

9) Копія протоколу загальних зборів

Учасників ТОВ від 03.12.2009;

10) Копія статуту;

11) Копія протоколу загальних зборів учасників від 25.10.2010;

12) Копія наказу   № 57-к від 26.10.2010 по особовому складу;

13) Копія паспорта;

14) Копія сертифікату;

15) Копія листа, щодо партнерства;

16) Копія свідоцтва про державну реєстрацію;

17) Копія довідки з ЄДРПОУ;

18) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

19) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010);

20) Лист щодо звіту про рух грошових коштів;

21) лист про відсутність діючих кредитів (вих. від 05.04.2011                        № 302/123-08-2);

22) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 15.04.2011;

23) Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедури закупівлі;

24) Копія довідки

 про те, що             Бабенко Д.М. засудженим не значиться і та в розшуку не перебуває;

25) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з  податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011                       № 3252/24-016, діє до 23.04.2011;

16) Пропозиція з конкурсних торгів.

Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних

Кількість 11005 пачок

 

Ціна за одиницю з ПДВ 30,90 грн.

 

Сума з ПДВ 340054,50 грн.

 

 

Вх. № 972/1

21.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю „Індагро Груп”

Код за ЄДРПОУ 34528410,

03037, м. Київ, пр-т Червонозоряний,42, оф. 505,                                           тел. (044) 273-30-43,              273-31-56, 273-26-96

1)             Виписка з протоколу № 4 зборів учасників ТОВ;

2)             Наказ № 11 про призначення на посаду директора;

3)             Документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником;

4)             Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.04.2011 № 05.03.02-04/34169;

5)             Копія додатку до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/34169;

6)             Копія статуту;

7)             Відомості щодо ТОВ;

8)             Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

9)             Копія довідки з ЄДРПОУ;

10)         Копія довідки про взяття на облік платника податків;

11)         Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість;

12)         Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010);

13)         Довідка щодо надання звіту про рух грошових коштів;

14)         Довідка про наявність рахунку;

15)         Довідка щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 28.03.2011 від 28.03.2011 № 02-22/5993;

16)         Довідка про відсутність відносно службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів;

17)         Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 18.04.2011                       № 3439/24-016, діє до 28.04.2011;

18)         Цінова пропозиція;

19)         Довідка учасника про узгодження з строком , протягом якого пропозиція конкурсних торгів є дійсною;

20)         Довідка учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

21)         Довідка учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації;

22)         Довідка учасника, що містить інформацію про персонал;

23)         Довідка учасника про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі;

24)         Довідка учасника про узгодження з істотними умовами договору;

25)         Довідка учасника про відсутність підстав для відмови у участі в процедури закупівлі.

Лот 1 – папір  для пристроїв друкувальних

Кількість11005 пачок

Вартість за одиницю 31,02 грн.

Загальна вартість 341375,10 грн.

 

 

 

Лот 2 – конверти  поштові з друком

 

Кількість 562500 шт.

Вартість за одиницю 0,18 грн.

Загальна вартість 101250,00 грн.

 

Лот 3 – пакети поштові

Кількість 20000 шт.

Вартість за одиницю 0,54 грн.

Загальна вартість 10800,00 грн.

 

 

 

Вх. № 973/1

21.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю ”Торговий дім „Бізнес канцелярія”

Код за ЄДРПОУ 34211658,

95034, м. Сімферополь, вул. Ростовська, 26,                к. 51 (0652) 690-560

1)            Копія рішення № 1 зборів учасників ТОВ;

2)            Копія наказу розпорядження № 30 від 01.12.2009 про прийняття на роботу Голубовського А.О.;

3)            Копія паспорта Голубовського А.О.;

4)            Копія ідентифікаційного номеру;

5)            Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 2) характеристикам;

6)            Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 1) державним стандартам України;

7)            Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 3) характеристикам;

8)            Повідомлення про офіційного представника;

9)            Квитанція про оброблення фінансового звіту;

10)        Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2011);

11)         Повідомлення про надання звіту про рух грошових коштів;

12)        Довідка про відсутність заборгованості за кредитами та відсотками;

13)        Довідка щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 15.04.2011 від 15.04.2011     № 11-20/1004;

14)        Довідка про те, що учасника або учасника попередньої кваліфікації не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;

15)        Довідка про те, що учасника або учасника попередньої кваліфікації не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений із корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

16)        Довідка про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

17)        Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з платежів станом на 14.04.2011 від 14.04.2011                № 15508/10/191;

18)         Копія статуту;

19)         Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

20)        Копія довідки з ЄДРПОУ

21)        Копія довідки про взяття на облік платника податків;

22)        Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість;

23)         Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3.

Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних

Кількість 11005 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 33,50 грн.

Вартість пропозиції ПДВ 368667,50 грн.

 

 

Лот 2 - конверти поштові з друком

Кількість 562500 шт.

 

Ціна за одиницю з ПДВ 0,19 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 106875,00 грн.

 

 

Лот 3 - пакети поштові

Кількість 20000 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 1,12 грн.

Вартість пропозиції ПДВ 22400,00 грн.

 

 

Вх. № 974/1

21.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю „Статум”

Код за ЄДРПОУ 34523695,

95022, м. Сімферополь, вул. Бородіна, 14 г, тел.

1)            Копія наказу № 1 від 01.12.2009;

2)            Копія рішення № 9 від 01.12.2009;

3)            Копія паспорта Тімофеєва С.С.;

4)            Технічні та якісні характеристики за лотом                 № 3;

5)            Технічні та якісні характеристики за лотом № 2;

6)            Технічні та якісні характеристики за лотом № 1;

7)            Копія статуту;

8)            Копія листа від 01.03.2010 № 00077;

9)            Копія листа щодо представництва по продажу конвертів;

10)        Копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи;

11)        Копія довідки з ЄДРПОУ;

12)        Копія довідки про взяття на облік платника податків;

13)        Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ;

14)        Копія квитанції № 2;

15)  Копія фінансового звіту;

16)  Довідка від 25.04.2011 № СТМ-201;

17)   Довідка від 18.04.2011№ 42-1/282-11SE;

18)  Довідка від 12.04.2011               № 11-20/1003;

19)  Довідка від 20.04.2011                № СТМ -202/1;

20)  Довідка від 20.04.2001                № СТМ-202/2;

21)  Довідка від 20.04.2011               № СТМ-203;

22)  Довідка                   № 15504/10/191 від 14.04.2011;

23)  Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3.

Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних

Кількість 11005 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 32,30 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 355461,50 грн.

 

 

Лот 2 - конверти поштові з друком

Кількість 562500 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 0,17 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 94500,00 грн.

 

 

Лот 3 - пакети поштові

Кількість 20000 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 1,08 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 21600,00 грн.

 

 

 

 

 

 

 

Вх. № 975/1

21.04.2011

 

Товариство з обмеженою відповідальністю „Імпап”

Код за ЄДРПОУ 30198424,

м. Дніпропетровськ, вул. Московська, 12, тел.

 

1)            Копія генеральної довіреності;

2)            Копія висновку ДСЕЕ;

3)            Копія сертифікату ТОВ „Кристалл”;

4)            Копія технічних параметрів паперу;

5)            Копія статуту;

6)            Копія положення СФ ТОВ „Імпап”;

7)            Відомість про підприємство;

8)            Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

9)            Копія довідки з ЄДРПОУ;

10)        Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ;

11)        Копія довідки про взяття на облік платника податків;

12)        Копія протоколу № 1 від 31.03.1999;

13)        Копія протоколу № 22.01-09 від 22.01.2009;

14)        Копія наказу № 3 від 01.04.1999;

15)        Копія квитанції № 1;

16)        Копія балансу;

17)        Копія квитанції № 2;

18)        Копія звіту про фінансові результати;

19)        Копія квитанції № 1,№ 2;

20)         Копія звіту про рух грошових коштів;

21)        Довідка від 18.04.2011 № 13/378-БТ;

22)        Довідка від 18.04.2011                 № 12/1377-БТ;

23)        Копія довідки від 08.04.2011 № 2124/11(03-14 л);

24)        Лист про відсутність судимості представника;

25)        Довідка про відсутність податкового боргу;

26)        Цінова пропозиція.

Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних

Кількість 11005 пачок

Ціна за одиницю з ПДВ 36,00 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 396180,00 грн.

 

 

 

Вх. № 976/1

21.04.2011

Товариство з обмеженою відповідальністю „Український папір”

Код за ЄДРПОУ 25394112,

04073, м. Київ, вул.. Куренівська, 2 б,                   тел. (044) 492-97-47,     факс (044) 494-35-12

1)            Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3;

2)            Довідка на право укладання договору;

3)            Довідка про відомості про підприємство;

4)            Довіреність               № 2 від 01.09.2010;

5)            Копія паспорту Воробйова О.В.;

6)            Копія статуту;

7)            Копія протокол № 6 від 24.03.2008;

8)            Копія наказу № 99/1-к від 24.03.2008;

9)            Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;

10)        Копія довідки з ЄДРПОУ;

11)        Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ;

12)        Копія довідки про взяття на облік платника податків;

13)        Копія балансу;

14)        Копія звіту про фінансові результати;

 

 

15)         Копія звіту про рух грошових

коштів;

16)         Довідка від 14.04.2011                № 14922/3096/2011;

17)        Довідка від 13.04.2011                № 10884/10/19-124;

18)        Лист № 218-25-25/5922 від 18.04.2011;

19)        Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;

20)        Довідка про наявність кваліфікації працівників;

21)         Довідка про відсутність факту засудження посадової особи учасника;

22)        Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі відповідно до статті 17 ЗУ „Про здійснення державних закупівель”;

23)        Технічні, якісні, кількісні характеристики лот 1, лот 2, лот 3;

24)         Копія висновку ДСЕЕ з додатком;

25)        Копія сертифікату якості;

26)        Копія сертифікату відповідності;

27)        Копія сертифікату на систему управління якістю з додатками № 1 та № 2

Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних

Кількість 11005 пачок.

Ціна за одиницю з ПДВ 32,00 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 352160,00 грн.

 

 

Лот 2 - конверти поштові з друком

Кількість 562500 шт.

Ціна за одиницю з ПДВ 0,12 грн.

Вартість пропозиції з ПДВ 67500,00 грн.

 

Лот 3 - пакети поштові

Кількість 20000 шт.

 

 

Ціна за одиницю з ПДВ 0,55 грн.

 

Вартість пропозиції з ПДВ 11000,00 грн.

 

 

 

 

             


6. Присутні:

6.1. Від учасників процедури закупівлі: 

Заступник керівника відділка продажу ТОВ „Дукат УА” ,

довіреність від 20.04.2011 № 40,

Александров Євгеній Олександрович

(посада, прізвище, ініціали)

 

 

____________________________
 (підпис)

Директор ТОВ ”Торгівий дім „Бізнес канцелярія”, паспорт

Голубовський Андрій Олександрович

(посада, прізвище, ініціали)

 

____________________________
 (підпис)

Менеджер по збуту ТОВ „Статум”,

довіреність від 04.04.2011 № СТМ 0404/001

Кучеренко Олексій Миколайович 

(посада, прізвище, ініціали)

 

____________________________
 (підпис)

Старший товарознавець ТОВ „Український папір”,

Довіреність від 01.09.2010 № 2,

Воробйов Олександр Володимирович

(посада, прізвище, ініціали)

 

____________________________
 (підпис)

 

 

 

 

Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності)

 

______________________________________________________________________________________

 

 

______________________________________________________________________________________

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________-

_______________________________________________________________________________________

6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів):

 

 

    Голова комітету з конкурсних торгів

    Заступник начальника територіального                              __________________________
   
управління державної судової                                                                 
(підпис)                  

    адміністрації  в м. Севастополі  Трофимчук С.О.

          

  керівник апарату Ленінського  районного суду              __________________________
 
м. Севастополя Мірошниченко Г.А
                                                                   (підпис)                                 .

   керівник апарату Нахімовського районного суду          __________________________
  
м. Севастополя Чернявська О.А.                                                       
 (підпис) 

 

   головний спеціаліст-бухгалтер Гагарінського                   ________________________
  
районного суду м. Севастополя  Васільєва З.Ю.                          
 (підпис) 

 

  секретар комітету з конкурсних торгів

  головний спеціаліст сектору організації діяльності

  служби судових розпорядників, забезпечення безпеки

  і незалежності суддів та господарського забезпечення

  територіального управління державної судової                 _________________________

  адміністрації в  м. Севастополі. Тарасевич Т.І.                              (підпис)

                      

Голова комітету з конкурсних торгів 

Трофимчук С.О.
(прізвище, ініціали) 

_______________
   (підпис)    М. П. 

Секретар комітету з конкурсних торгів 

Тарасевич Т.І

 (прізвище, ініціали) 

_______________
      (підпис)