ЗАТВЕРДЖЕНО |
|
1. Замовник: 1.1. Територіальне управління державної судової адміністрації в місті Севастополі 1.2. Місцезнаходження: Автономна Республіка Крим, місто Севастополь, вулиця Балаклавська, будинок 9, 99011 1.3. Відповідальний за проведення торгів телефон _ (0692) 54-90-74_ телефакс (0692) 54-90-74__ 2. Інформація про предмет закупівлі: приладдя канцелярські паперові 21.23.1 - Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних; Лот 2 –конверти поштові з друком; Лот 3 – пакети поштові. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 21.03.2011, № 011449, ВДЗ 34 (480). 4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій) відбулося 21.04.2011_ 10 годин 30 хвилин. Місце розкриття: Автономна Республіка Крим, вул. Балаклавська, 9, м. Севастополь, 99011, ІІІ поверх, кабінет 304. 5. Перелік пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій), запропонованих учасниками процедури закупівлі: |
|||||
|
Повне найменування для (юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі, ідентифікаційний код/ ідентифікаційний номер (за наявності), місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс |
Інформація про наявність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів |
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них) |
Примітки |
|
|
Вх. № 946/1 19.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю ”Куверт-Україна” Код за ЄДРПОУ 30609417, 49027, м. Дніпропетровськ, вул. Фучика,18, тел. (0562) 33-57-49 |
1) Супровідний лист від 18.04.2011 № 23; 2) запит копії протоколу розкриття (лист від 18.04.2011 № 22); 3) Довіреність (лист від 18.04.2011 вих. № 24); 4) Копія протоколу № 1 установчих зборів; 5) копія наказу про призначення директора; 6) Довіреність Соболь О.В.; 7) Копія наказу № 17-ш про переведення на посаду керівника філії; 8) Копія паспорта Соболь О.В.; 9) Технічні та якісні характеристики поштових конвертів; 10) Копія статуту; 11) Копія сертифікату на систему управління якістю; 12) Копія сертифікату відповідності; 13) Загальні відомості про учасника торгів; 14) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 15) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; 16) Копія довідки з ЄДРПОУ; 17) Копія звіту про фінансові результати за 2010 рік; 18) Копія балансу на 31.12.2010; 19) Копія звіту про рух грошових коштів 2010 рік; 20) Довідка від 04.04.2011 № 53012-246 про відсутність заборгованості станом на 04.04.2011; 21) довідка від 11.04.2011 № 507 щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його встановленому порядку банкрутом; 22) оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) № 788 від 11.04.2011, діє до 21.04.2011; 23) Довідка про відсутність судимості від 18.04.2011 вих. № 20 24) цінова пропозиція. |
Лот 2 – конверти поштові з друком Ціна за одиницю – 0,119 грн. з ПДВ Загальна кількість 562500 шт. Сума пропозиції - 66937,50 грн. з ПДВ Лот 3 – пакети поштові Загальна кількість 20000 шт., Ціна за одиницю 0, 444 грн. з ПДВ Сума пропозиції - 8880,00 грн. з ПДВ |
|
|
|
Вх. № 964/1 20.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „СКС Сервіс груп” Код за ЄДРПОУ 35364299, Юридична адреса: 04215, м. Київ, вул. Світлиць кого, 24-А, Фактична адреса: 02660, м. Київ, вул. Алма-Атинська, 2/1, тел. (044) 594-30-35 |
1) Копія протоколу № 1 загальних зборів учасників; 2) Копія наказу № 2 про призначення директора; 3) Витяг статуту; 4) Пропозиція конкурсних торгів конверти; 5) Пропозиція конкурсних торгів пакети поштові; 6) Опис технічних можливостей; 7) Довідка про те, що є українським виробником; 8) Довідка про працівників; 9) Довідка про досвід виконання аналогічних договорів; 10) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010); 11) Довідка про те, що звіт про рух грошових коштів не передбачений; 12) Довідка банку про відкриття рахунків від 29.03.2011 вих. № С11-0000-115-46-129/5; 13) Довідка про те, що директор не була засуджена; 14) Довідка про відсутність притягнення до відповідальності за корупційні правопорушення; 15) Довідка про відсутність інших підстав для відмови в участі у процедури закупівлі; 16) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011 № 02-22/7311; 17) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 15.04.2011 № 4307/15-207, діє до 25.04.2011; 18) Загальні відомості про учасника; 19) Копія статуту ТОВ” 20) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 21) Копія довідки з ЄДРПОУ; 22) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку; 23) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.04.2007 № 05.03.02-04/17467 (конверти паперові); 24) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.07.2010 № 05.03.02-03/51392 (конверті паперові). |
Лот 2 – конверти поштові з друком Загальна кількість 562500 шт. Ціна за одиницю - 0,21 грн. з ПДВ Вартість всього118125,00 грн. з ПДВ Лот 3 – пакети поштові Загальна кількість 20000 шт. Ціна за одиницю з ПДВ – 0,74 грн. Вартість всього 14800,00 грн. з ПДВ |
|
|
|
Вх. № 965/1 20.04.2011 |
Приватне підприємство „Ална-Сервіс” Код за ЄДРПОУ 32969190, 91055, м. Луганськ, вул. Пушкіна, буд. 3, оф. 203, |
1) Копія рішення власника від 01.06.2004; 2) Копія рішення власника від 01.12.2008; 3) Копія паспорта; 4) Копія статуту; 5) Лист, що ТОВ є вітчизняним виробником; 6) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики конвертів; 7) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 8) Копія довідки з ЄДРПОУ; 9) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; 10) Копія фінансового звіту(баланс на 01.01.2011); 11) Копія звіту про рух грошових коштів за 2010 рік; 12) Копія довідки про відсутність зобов’язань за кредитами, гарантіями та поруками від 14.04.2011 вих.0965; 13) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011 № 1275 станом на 01.04.2011; 14) Довідка про відсутність судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі від 18.04.2011 вих. № 32; 15) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011 № 5401/10/19, діє до 24.04.2011; 16) Цінова пропозиція. |
Лот 3 –пакети поштові Кількість 20000 шт. Ціна з ПДВ 0,65 грн. Сума з ПДВ 13000,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 966/1 20.04.2011 |
Приватне підприємство „Ална-Сервіс” Код за ЄДРПОУ 32969190, 91055, м. Луганськ, вул. Пушкіна, буд. 3, оф. 203, |
1) Копія рішення власника від 01.06.2004; 2) Копія рішення власника від 01.12.2008; 3) Копія паспорта; 4) Копія статуту; 5) Лист, що ТОВ є вітчизняним виробником; 6) Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики конвертів; 7) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 8) Копія довідки з ЄДРПОУ; 9) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; 10) Копія фінансового звіту(баланс на 01.01.2011); 11) Копія звіту про рух грошових коштів за 2010 рік; 12) Копія довідки про відсутність зобов’язань за кредитами, гарантіями та поруками від 14.04.2011 вих.0965; 13) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом від 08.04.2011 № 1275 станом на 01.04.2011; 14) Довідка про відсутність судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі від 18.04.2011 вих. № 32; 15) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011 № 5401/10/19, діє до 24.04.2011; 16) Цінова пропозиція. |
Лот 2 – конверти поштові з друком Кількість 562500 шт. Ціна ПДВ - 0,24 грн. Сума з ПДВ – 135000,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 969/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Дукат УА” Код за ЄДРПОУ 36844859, 04074, м. Київ, вул. Автозаводська, 2, тел. (044) 545-64-20, 95011, м. Сімферополь, вул. Маяковського, 9/3, тел. (0652) 27-56-64 |
1) Довіреність № 39 від 20.04.2011 Угольніков В.З.; 2) Довіреність № 40 від 20.04.2011 Александрова Є.О. 3) Довідка, яка містить відомості про підприємство; 4) Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; 5) Копія інформації щодо технічних параметрів паперу; 6) Копія сертифікату якості паперу для офісної техніки; 7) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2010 № 05.03.02-03/19028; 8) Копія додатку до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2010 № 05.03.02-03/19028; 9) Копія протоколу загальних зборів Учасників ТОВ від 03.12.2009; 10) Копія статуту; 11) Копія протоколу загальних зборів учасників від 25.10.2010; 12) Копія наказу № 57-к від 26.10.2010 по особовому складу; 13) Копія паспорта; 14) Копія сертифікату; 15) Копія листа, щодо партнерства; 16) Копія свідоцтва про державну реєстрацію; 17) Копія довідки з ЄДРПОУ; 18) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; 19) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010); 20) Лист щодо звіту про рух грошових коштів; 21) лист про відсутність діючих кредитів (вих. від 05.04.2011 № 302/123-08-2); 22) Копія довідки щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 15.04.2011; 23) Довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедури закупівлі; 24) Копія довідки про те, що Бабенко Д.М. засудженим не значиться і та в розшуку не перебуває; 25) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 14.04.2011 № 3252/24-016, діє до 23.04.2011; 16) Пропозиція з конкурсних торгів. |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість 11005 пачок Ціна за одиницю з ПДВ 30,90 грн. Сума з ПДВ 340054,50 грн. |
|
|
|
Вх. № 972/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Індагро Груп” Код за ЄДРПОУ 34528410, 03037, м. Київ, пр-т Червонозоряний,42, оф. 505, тел. (044) 273-30-43, 273-31-56, 273-26-96 |
1) Виписка з протоколу № 4 зборів учасників ТОВ; 2) Наказ № 11 про призначення на посаду директора; 3) Документальне підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником; 4) Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.04.2011 № 05.03.02-04/34169; 5) Копія додатку до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-04/34169; 6) Копія статуту; 7) Відомості щодо ТОВ; 8) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 9) Копія довідки з ЄДРПОУ; 10) Копія довідки про взяття на облік платника податків; 11) Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість; 12) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2010); 13) Довідка щодо надання звіту про рух грошових коштів; 14) Довідка про наявність рахунку; 15) Довідка щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 28.03.2011 від 28.03.2011 № 02-22/5993; 16) Довідка про відсутність відносно службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі судимості за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів; 17) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів) від 18.04.2011 № 3439/24-016, діє до 28.04.2011; 18) Цінова пропозиція; 19) Довідка учасника про узгодження з строком , протягом якого пропозиція конкурсних торгів є дійсною; 20) Довідка учасника, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 21) Довідка учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації; 22) Довідка учасника, що містить інформацію про персонал; 23) Довідка учасника про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі; 24) Довідка учасника про узгодження з істотними умовами договору; 25) Довідка учасника про відсутність підстав для відмови у участі в процедури закупівлі. |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість11005 пачок Вартість за одиницю 31,02 грн. Загальна вартість 341375,10 грн. Лот 2 – конверти поштові з друком Кількість 562500 шт. Вартість за одиницю 0,18 грн. Загальна вартість 101250,00 грн. Лот 3 – пакети поштові Кількість 20000 шт. Вартість за одиницю 0,54 грн. Загальна вартість 10800,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 973/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю ”Торговий дім „Бізнес канцелярія” Код за ЄДРПОУ 34211658, 95034, м. Сімферополь, вул. Ростовська, 26, к. 51 (0652) 690-560 |
1) Копія рішення № 1 зборів учасників ТОВ; 2) Копія наказу розпорядження № 30 від 01.12.2009 про прийняття на роботу Голубовського А.О.; 3) Копія паспорта Голубовського А.О.; 4) Копія ідентифікаційного номеру; 5) Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 2) характеристикам; 6) Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 1) державним стандартам України; 7) Повідомлення про відповідність предмету закупівлі (лот № 3) характеристикам; 8) Повідомлення про офіційного представника; 9) Квитанція про оброблення фінансового звіту; 10) Копія фінансового звіту (баланс на 31.12.2011); 11) Повідомлення про надання звіту про рух грошових коштів; 12) Довідка про відсутність заборгованості за кредитами та відсотками; 13) Довідка щодо відсутності рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом станом на 15.04.2011 від 15.04.2011 № 11-20/1004; 14) Довідка про те, що учасника або учасника попередньої кваліфікації не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; 15) Довідка про те, що учасника або учасника попередньої кваліфікації не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений із корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 16) Довідка про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 17) Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості з платежів станом на 14.04.2011 від 14.04.2011 № 15508/10/191; 18) Копія статуту; 19) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 20) Копія довідки з ЄДРПОУ 21) Копія довідки про взяття на облік платника податків; 22) Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість; 23) Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3. |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість 11005 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 33,50 грн. Вартість пропозиції ПДВ 368667,50 грн. Лот 2 - конверти поштові з друком Кількість 562500 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 0,19 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 106875,00 грн. Лот 3 - пакети поштові Кількість 20000 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 1,12 грн. Вартість пропозиції ПДВ 22400,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 974/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Статум” Код за ЄДРПОУ 34523695, 95022, м. Сімферополь, вул. Бородіна, 14 г, тел. |
1) Копія наказу № 1 від 01.12.2009; 2) Копія рішення № 9 від 01.12.2009; 3) Копія паспорта Тімофеєва С.С.; 4) Технічні та якісні характеристики за лотом № 3; 5) Технічні та якісні характеристики за лотом № 2; 6) Технічні та якісні характеристики за лотом № 1; 7) Копія статуту; 8) Копія листа від 01.03.2010 № 00077; 9) Копія листа щодо представництва по продажу конвертів; 10) Копія свідоцтва про реєстрацію юридичної особи; 11) Копія довідки з ЄДРПОУ; 12) Копія довідки про взяття на облік платника податків; 13) Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ; 14) Копія квитанції № 2; 15) Копія фінансового звіту; 16) Довідка від 25.04.2011 № СТМ-201; 17) Довідка від 18.04.2011№ 42-1/282-11SE; 18) Довідка від 12.04.2011 № 11-20/1003; 19) Довідка від 20.04.2011 № СТМ -202/1; 20) Довідка від 20.04.2001 № СТМ-202/2; 21) Довідка від 20.04.2011 № СТМ-203; 22) Довідка № 15504/10/191 від 14.04.2011; 23) Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3. |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість 11005 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 32,30 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 355461,50 грн. Лот 2 - конверти поштові з друком Кількість 562500 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 0,17 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 94500,00 грн. Лот 3 - пакети поштові Кількість 20000 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 1,08 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 21600,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 975/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Імпап” Код за ЄДРПОУ 30198424, м. Дніпропетровськ, вул. Московська, 12, тел. |
1) Копія генеральної довіреності; 2) Копія висновку ДСЕЕ; 3) Копія сертифікату ТОВ „Кристалл”; 4) Копія технічних параметрів паперу; 5) Копія статуту; 6) Копія положення СФ ТОВ „Імпап”; 7) Відомість про підприємство; 8) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 9) Копія довідки з ЄДРПОУ; 10) Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ; 11) Копія довідки про взяття на облік платника податків; 12) Копія протоколу № 1 від 31.03.1999; 13) Копія протоколу № 22.01-09 від 22.01.2009; 14) Копія наказу № 3 від 01.04.1999; 15) Копія квитанції № 1; 16) Копія балансу; 17) Копія квитанції № 2; 18) Копія звіту про фінансові результати; 19) Копія квитанції № 1,№ 2; 20) Копія звіту про рух грошових коштів; 21) Довідка від 18.04.2011 № 13/378-БТ; 22) Довідка від 18.04.2011 № 12/1377-БТ; 23) Копія довідки від 08.04.2011 № 2124/11(03-14 л); 24) Лист про відсутність судимості представника; 25) Довідка про відсутність податкового боргу; 26) Цінова пропозиція. |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість 11005 пачок Ціна за одиницю з ПДВ 36,00 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 396180,00 грн. |
|
|
|
Вх. № 976/1 21.04.2011 |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Український папір” Код за ЄДРПОУ 25394112, 04073, м. Київ, вул.. Куренівська, 2 б, тел. (044) 492-97-47, факс (044) 494-35-12 |
1) Цінова пропозиція лот 1, лот 2, лот 3; 2) Довідка на право укладання договору; 3) Довідка про відомості про підприємство; 4) Довіреність № 2 від 01.09.2010; 5) Копія паспорту Воробйова О.В.; 6) Копія статуту; 7) Копія протокол № 6 від 24.03.2008; 8) Копія наказу № 99/1-к від 24.03.2008; 9) Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; 10) Копія довідки з ЄДРПОУ; 11) Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ; 12) Копія довідки про взяття на облік платника податків; 13) Копія балансу; 14) Копія звіту про фінансові результати; 15) Копія звіту про рух грошових коштів; 16) Довідка від 14.04.2011 № 14922/3096/2011; 17) Довідка від 13.04.2011 № 10884/10/19-124; 18) Лист № 218-25-25/5922 від 18.04.2011; 19) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 20) Довідка про наявність кваліфікації працівників; 21) Довідка про відсутність факту засудження посадової особи учасника; 22) Гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі відповідно до статті 17 ЗУ „Про здійснення державних закупівель”; 23) Технічні, якісні, кількісні характеристики лот 1, лот 2, лот 3; 24) Копія висновку ДСЕЕ з додатком; 25) Копія сертифікату якості; 26) Копія сертифікату відповідності; 27) Копія сертифікату на систему управління якістю з додатками № 1 та № 2 |
Лот 1 – папір для пристроїв друкувальних Кількість 11005 пачок. Ціна за одиницю з ПДВ 32,00 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 352160,00 грн. Лот 2 - конверти поштові з друком Кількість 562500 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 0,12 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 67500,00 грн. Лот 3 - пакети поштові Кількість 20000 шт. Ціна за одиницю з ПДВ 0,55 грн. Вартість пропозиції з ПДВ 11000,00 грн. |
|
|
|
6. Присутні: 6.1. Від учасників процедури закупівлі:
|
|||||||||
|
|
||||||||
Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності) ______________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________- _______________________________________________________________________________________ 6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів): |
|||||||||
|
|
Голова комітету з конкурсних торгів
Заступник начальника територіального __________________________
управління державної судової (підпис)
адміністрації в м. Севастополі Трофимчук С.О.
керівник апарату Ленінського районного суду __________________________
м. Севастополя Мірошниченко Г.А (підпис) .
керівник апарату Нахімовського районного суду __________________________
м. Севастополя Чернявська О.А. (підпис)
головний спеціаліст-бухгалтер Гагарінського ________________________
районного суду м. Севастополя Васільєва З.Ю. (підпис)
секретар комітету з конкурсних торгів
головний спеціаліст сектору організації діяльності
служби судових розпорядників, забезпечення безпеки
і незалежності суддів та господарського забезпечення
територіального управління державної судової _________________________
адміністрації в м. Севастополі. Тарасевич Т.І. (підпис)
Голова комітету з конкурсних торгів |
Трофимчук С.О. |
_______________ |
Секретар комітету з конкурсних торгів |
Тарасевич Т.І (прізвище, ініціали) |
_______________ |
|
|